Csitriblog

"Disney is the reason I still believe in things like magic, love and goodness of humanity..." ez egy igen fontos mondat az életemnek :) a másik ami meghatározta: "Hook nem fog győzni, amíg van a világon hit, bizalom, és egy csipetnyi tündérpor..." ;) szar világban élünk, de én kérek rá tejszínhabot :) mindig ott van az esőfelhő ezüstös szegélye (Stuart Little) és szeretem azt látni. természetesen mindenkinél betelik a pohár olykor. de ezzel együtt kell tudni élni. és mindenhez jó képet vágni :) szar van a palacsintában? kérj rá porcukrot :) nézz diznit, feküdj egy nagy kád forró vízbe, igyál meg egy decit a legjobb borodból, rakd ki mécsesekkel az életteredet, lazulj el, és felejtsd el, hogy mi vár rád a burkon kívül... legalább egy órára :) (minden ötletet szívesen fogadok :])

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

3D (2) Adam Levine (1) Adam Sandler (2) agyfasz (1) állatka (5) baby (1) barát (4) család (1) cuki (8) Disney (8) ékszer (1) érdekesség (7) esküvő (1) facebook (1) film (6) fotó (2) gif (16) guys (2) gyerek (4) hercegnő (3) Hófehérke (1) instagram (1) kép (3) kreatív (5) menyasszony (1) mese (12) NetHulladék (1) Rick Genest (1) sellő (4) sorozat (4) szégyenfal (1) szépfiú (2) szerelem (1) szeretet (1) tattoo (4) tv (5) twitter (1) ValóVilág (1) varázslat (4) vicc (8) zene (1) zombie (2)

Az én életem... az én dolgom

azvanhogy 2012.06.05. 15:39

bezony... "az én életem, az én választásaim, az én hibáim, az én leckéim... egyik sem a te ügyed." sokszor mondják mások, hogy ne szóljunk bele az életükbe. magam is így vagyok ezzel... eleinte. aztán később persze rengetegszer hálálkodok (magamban), de nincs az az isten, hogy én ezeket ki is mondjam hangosan. nem szeretem, mikor megmondják, mit hogyan kéne, kellett volna, lehetne, stb... az természetesen megint egy másik dolog, amikor tanácsot kérek, vagy valaki finom célzásokkal rávezet a jóra... de a napokban többször futottam bele olyan emberekbe, akik szabályosan helyreigazítottak, hogy ugyan már hogy élek?! hát hogy, b+?! ahogy jól esik. megjegyezném, ezeket az embereket nem hogy heti, de féléves rendszerességgel SEM látom, még csak nem is egy környéken élünk... majd természetesen rájönnek, hogy amit pletykaszinten hallottak véletlenül, nem is rám vonatkozott, és akkor megpróbálják visszalapátolni a tehénbe a szart.... nem sok sikerrel. hát üzenem ezeknek az embereknek, hogy mielőtt kinyitják a bécsikapu szájukat, gondolkozzanak. az sem hülye, aki hallgat, szokták volt mondani. és egy jó tanács azoknak, akik ezt most véletlenül olvassák, és tudják magukról h tipikusan a mások életében vájkáló típusba tartoznak:

hagyjátok, hogy hibákat kövessünk el, hogy megtanuljuk a leckét, hogy viseljük a következményeiket.... így szerzünk élettapasztalatot. más hibájából nem lehet olyan könnyen tanulni, mint a sajátjainkból. 

és leginkább jusson eszetekbe, hogy ti sem vagytok tökéletesek, hibátlanok, csupán a saját életetekkel kellene foglalkozni. akit a jó szándék vezérel, sem tud mindig jót cselekedni, mert többször árt, mint használ. amíg nem vagytok valaki más helyében, nem láttok az ő szemével, addig ne próbáljatok okosabbak lenni az életét illetően! csak finoman tegyetek javaslatot :) abból gond nem lehet :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rudegirl.blog.hu/api/trackback/id/tr174567048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása